Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba e-shop

Výroba skútrů značky Malaguti byla z důvodu nízkého prodeje ukončena a díky tomu se již nadále nebudou produkty této značky prodávat. Aktuální nabídku námi nabízených skútrů si prohlédněte ZDE.

Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba Malaguti Blog 160 - pozastavená výroba

Nový BLOG je agilní lehce ovladatelný skútr ideální do městského provozu. Jeho výhodou je nízko umístěné sedlo, dobrá ochrana řidiče proti nepříznivým povětrnostním vlivům, velký odkládací prostor pod sedlem, kotoučové brzdy a vysoce výkonný přední světlomet. 

Maximální pohodlí v kombinaci s moderním, agresivním, elegantním a dynamickým designem "Made in Italy". BLOG je vybaven inovativními a spolehlivými motory o objemech 160ccm a 125ccm. Motory jsou kapalinou chlazené, s elektronickým vstřikováním, které poskytují vynikající výsledky s ohledem na výkon a jízdní vlastnosti za všech podmínek. Tyto motory jsou výsledkem mezinárodního projektu, který se zabýval inovací elektronického vstřikování. Výsledkem jsou motory, které produkují emise nižší než EURO 3 normy.

 

Motor

Typ motoru: čtyřdobý jednoválec

Chlazení motoru: kapalinou

Zdvihový objem: 154 ccm

Vrtání x zdvih: 58,2 x 57,8 mm

Kompresní poměr: 11,4 : 1

Max. výkon: 9,3 kW (12,5 k) při 8.000 ot. za min.

Max. kroutící moment: 13,4 Nm při 6.750 ot. za min.

Systém zapalování: elektronické (CDI)

Systém plnění: elektronické vstřikování paliva Ducati

Startér: elektrický

Spojka: automatická odstředivá suchá

Převodovka: automatická s řemenovým variátorem

Výfukový systém: s katalyzátorem a lambda sondou, splňující normu EURO 3

Objem palivové nádrže: 9l

Podvozek

Rám: z ocelových trubek

Přední odpružení: hydraulická vidlice o průměru 35 mm

Zadní odpružení: zadní kolo s pohonnou jednotkou odpruženo dvěmi tlumícími jednotkami s nastavitelným předpětím pružin

Přední pneumatika: bezdušová, 110/90-13"

Zadní pneumatika: bezdušová, 130/70-13"

Přední brzda: hydraulická kotoučová o průměru 225 mm

Zadní brzda: hydraluická kotoučová o průměru 220 mm

Technická data
Maximální výška 1160 mm
Maximální délka 2085 mm
Maximální šířka 745 mm
Rozvor 1485 mm
Výška sedla 770 mm